EKONOMİ
EKONOMİ HaberleriDoğal gaz ve elektrik faturasının yarısı devletten
Doğal gaz ve elektrik faturasının yarısı devletten
Osmaniye’de bulunan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, doğal gaz ve elektrik faturasının yarısının devletten olduğunu açıkladı.
OSMANİYE (İGFA) – Osmaniye Valiliği ve Osmaniye Belediyesi’ni ziyaret eden Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, yaptığı açıklamada, “Kadim kültürümüzün izlerini taşıyan, Kaleler Diyarı güzel şehrimiz Osmaniye’deyiz. Enerjisi ve sanayisiyle Türkiye’nin üretim gücüne güç katan şehrimizde, ilk olarak Osmaniye Valimiz Mehmet Fatih Serdengeçti’yi ziyaret ederek, Bakanlığımızın görev alanındaki mevcut yatırımları ve asrın felaketi sonrası süren ihya ve inşa çalışmalarını değerlendirdik. Enerji ve madencilik alanındaki potansiyelimizi, yerel yönetimlerimizle tam bir uyum içerisinde artan bir ivmeyle yatırıma dönüştürmeye kararlıyız. Türkiye özellikle 2016'dan sonra yeni bir vizyon geliştirdi. Kendi gazını, petrolünü kendi gemileriyle denizlerinde arayan, karalarında petrolünü, doğal gazını yoğun bir şekilde arayan bir ülke haline geldi. Hamdolsun bu ilk stratejik adımdan sonra da neticelerini almaya başladık. Karadeniz'de 4 milyon eve yetecek kadar gazı üretir hale geldik. İnşallah bu sene yine önemli bir yıl, bu 8 milyon haneye gelecek. 2028'de 16-17 milyon hanenin gazını kendimiz karşılar hale geleceğiz. Doğal gaz ve elektrik faturalarının yarısı devletimiz tarafından karşılanıyor. Cumhur İttifakı’nın güçlü duruşu ve hizmet vizyonuyla her türlü zorluğun üstesinden gelebileceğimize inanıyoruz. Üreten ve gelişen Osmaniye için omuz omuza çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.
-
Kayseri Talas Çocuk Görüşme Merkezi açıldı -
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi -
Beş teknolojik atılım... Huawei, yeni nesil şebeke oluşturucu ESS Platformu LUTERRA®'yı piyasaya sürdü

