GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriDiyanet'ten 'çevre ahlakı' vurgusu
Diyanet'ten 'çevre ahlakı' vurgusu
Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda, İslam’ın insanlığa takdim ettiği çevre ahlakını yeniden kuşanması gerektiğini söyledi.
ANKARA (İGFA) - Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, Dünya Çevre Günü dolayısıyla bir mesaj paylaştı
Başkanı Prof. Dr. Erbaş, sosyal medya hesaplarından paylaştığı mesajında, İslam’ın insanlığa takdim ettiği çevre ahlakını yeniden kuşanması gerektiğini söyledi.
Başkan Erbaş mesajında, "Bugün bize düşen İslam’ın insanlığa takdim ettiği çevre ahlakını yeniden kuşanmaktır. Dünyanın sahibi değil, emanetçisi olduğumuzu aklımızdan çıkarmamaktır. Çevreyle ilgili hassasiyetimiz, Rabbimizin emanetine hakkıyla riayet etmek ve gelecek nesillerin hakkını teslim etmektir" ifadelerini kullandı.
Öte yandan Diyanet İşleri Başkanlığı olarak atıksız bir yaşam kapsamında "Sıfır atık, sıfır israf" projesiyle 2021 yılında 130 ağacın kurtarıldığını açıkladı.

-
ABB, yüksek kredi notuyla mali liderliğini sürdürüyor -
Balıkesir’de emekliler pikniği -
Denizli’de gençler dijital tasarım sertifikalarını aldı -
Trabzon’da üreticiye düve ve koyun desteği -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Çeyrek asırda büyük başarı hikâyesine imza attık -
SGK'dan işverenlere kolaylık... Teminatsız tecil sınırı 10 milyon TL'ye çıkarıldı -
Bursa'da Nilüfer Belediyesi’nden istihdam buluşması -
CHP'den 'Grup Başkanı değişti' iddialarına yalanlama

