GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriDidem Soydan: "Podyumları özlemişim"
Didem Soydan: "Podyumları özlemişim"
İzmir Fashion Week'te podyuma çıkan Didem Soydan "Pandemide işleri evden yürüttüm podyumları özlemişim" dedi.
İZMİR (İGFA)- Bu yıl Ci Group ana sponsorluğunda 8.kez düzenlenen İzmir Fashion Week'te Didem Soydan rüzgarı esti. Moda Günlerinin 3. gününde Fabbian Sposa firmasının defilesinde Buse İskenderoğlu ve Ebru Öztürk'ün de aralarında bulunduğu kalabalık bir manken kadrosuyla podyuma çıkan Didem Soydan giydiği kıyafetlerle göz doldurdu.
Defileden sonra basın karşısına çıkan Didem Soydan "pandemi döneminde uzun süre evden işlerimi yürüttüm evde çekimler yaptım ama podyumları özlemiştim. 12 senedir sosyal medyayı kullanıyorum. Gelen tepkilere artık aldırış etmiyorum. Gülşen, kıyafetleri ile ilgili tepkilere en iyi cevabı kendisi verdi. Sosyal medyadaki tepkilere cevap vererek polemiklere girmem, işimi yaparak tepkilere aldırmadan yapmaya devam ediyorum" dedi.
-
Ordu’da camilerde temizlik mesaisi sürüyor -
İzmir’in simgesi Paraşüt Kulesi yeniden ayağa kalkıyor -
Kocaeli Büyükşehir’in genç kürekçileri başarıya koşuyor -
Açık havada tiyatro resitali sunup, sertifikalarını aldılar -
Zamanımızı nasıl kullanıyoruz? Günün en büyük bölümü uykuya ayrılıyor! -
Kocaeli sahillerinde dijital devrim -
İstanbul Maltepe’de lokmalar paylaşıldı -
DEÜ Rektörü Yılmaz, Üniversitelerarası Kurul Toplantısına katıldı

