GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriDidem Soydan: "Podyumları özlemişim"
Didem Soydan: "Podyumları özlemişim"
İzmir Fashion Week'te podyuma çıkan Didem Soydan "Pandemide işleri evden yürüttüm podyumları özlemişim" dedi.
İZMİR (İGFA)- Bu yıl Ci Group ana sponsorluğunda 8.kez düzenlenen İzmir Fashion Week'te Didem Soydan rüzgarı esti. Moda Günlerinin 3. gününde Fabbian Sposa firmasının defilesinde Buse İskenderoğlu ve Ebru Öztürk'ün de aralarında bulunduğu kalabalık bir manken kadrosuyla podyuma çıkan Didem Soydan giydiği kıyafetlerle göz doldurdu.
Defileden sonra basın karşısına çıkan Didem Soydan "pandemi döneminde uzun süre evden işlerimi yürüttüm evde çekimler yaptım ama podyumları özlemiştim. 12 senedir sosyal medyayı kullanıyorum. Gelen tepkilere artık aldırış etmiyorum. Gülşen, kıyafetleri ile ilgili tepkilere en iyi cevabı kendisi verdi. Sosyal medyadaki tepkilere cevap vererek polemiklere girmem, işimi yaparak tepkilere aldırmadan yapmaya devam ediyorum" dedi.
-
Marmara ve Ege’ye rüzgar, 15 ile sağanak yağış uyarısı! -
Kayseri Büyükşehir'den kentsel dönüşüm mesaisi -
Kayserililer Ali Dağı'nda buluşuyor -
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı

