GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriDGS yerleştirme sonuçları açıklandı
DGS yerleştirme sonuçları açıklandı
ÖSYM'den yapılan açıklamada Meslek Yüksekokulları ile Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Dikey Geçiş Sınavı'nın (2022-DGS) yerleştirme sonuçlarının açıklandığını duyurdu.
ANKARA (İGFA) - ÖSYM, 24 Ağustos - 01 Eylül 2022 tarihleri arasında tercihleri alınan Meslek Yüksekokulları ile Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Dikey Geçiş Sınavı (2022-DGS) yerleştirme işlemlerinin tamamlandığını duyurdu.
Yerleştirme sonuçları bugün itibariyle ÖSYM’nin https://sonuc.osym.gov.tr internet adresinden T.C. Kimlik numaraları ve aday şifreleri ile erişime açıldı.
Bir yükseköğretim programını kazanan adayların kayıt işlemlerini 14 Eylül'e kadar ilgili üniversitelere yapabileceği duyuruldu.
Elektronik kayıt yapan adayların, ders kayıt işlemlerinde sorun yaşamamaları için e-kayıt işlemlerinin başarıyla gerçekleştirildiğine dair yazıyı ekranda görmeleri gerektiği, e-kayıt işlemlerini tamamlayan adayların, üniversitelerinin web sitesinde belirtilen belgeleri ilgili tarih aralığında elden teslim etmesi gerektiği vurgulandı.
-
Bursa'da Başkan Vekili Biba’dan dağ yöresine entegre tesis sözü -
İzmir Foça’da makilik alandaki yangın kontrol altında -
İzmir Menemen'de yangına hızlı müdahale -
Düzce'de Samanlıkta yaşayan yaşlı devlet korumasında -
Bursa Büyükşehir aşure bereketini Yıldırımlılarla paylaştı -
Kocaeli'de geleceğin sanatçıları ayakta alkışlandı -
İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili Batman’a uğurlandı -
Bursa'da 2. Aktif Yaşam Şenliği'ne yoğun ilgi

