GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriCumhurbaşkanı Erdoğan yarın BAE'ye gidiyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan yarın BAE'ye gidiyor
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Abu Dabi Veliaht Prensi Şeyh Muhammed bin Zayed El Nahyan'ın daveti üzerine, 14-15 Şubat'ta Birleşik Arap Emirlikleri'ne (BAE) resmî ziyarette bulunacak.
ANKARA (İGFA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 14-15 Şubat'ta Birleşik Arap Emirlikleri'ne (BAE) ziyaret kapsamında yapılacak görüşmelerde, Türkiye-BAE arasındaki ikili ilişkiler tüm yönleriyle değerlendirilerek, iş birliğinin geliştirilmesi imkânları ele alınacak.
İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre görüşmelerde ikili ilişkilerin yanı sıra, barış ve istikrarın tesisi ve korunması anlayışı temelinde, bölgesel ve uluslararası gelişmeler hakkında görüş alışverişinde bulunulacak.
Ziyaret kapsamında, ikili ilişkilere önemli katkılar sağlayacak anlaşmaların imzalanması da gündemde olacak.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca, Dünya Fuarı "EXPO 2020 Dubai"ye giderek, "Türkiye Ulusal Günü" olarak tespit edilen 15 Şubat'ta Türkiye sergi alanını ziyaret edecek.
-
Kayseri Melikgazi'de Üretici Pazar'ı için kura çekimi -
AFAD akreditasyonunda Ankara'daki ilk belediye oldu -
İstanbul Maltepe'de binlerce kişiye aşure dağıtıldı -
Malatya'da Başkan Er'den 'Bilim Merkezi' müjdesi -
KASKİ'den 110 milyon liralık yatırım -
Sakarya'nın yatırımları masaya yatırıldı -
Çimento sektöründe önemli güncelleme -
Kayseri Doğal Ürün Bahçesi'ne öğrenci akını

