DÜNYA
DÜNYA HaberleriCumhurbaşkanı Erdoğan, Paşinyan ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Paşinyan ile görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
ANKARA (İGFA) - Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile görüşmesine ilişkin açıklama İletişim Başkanlığı'ndan yapıldı.
Başbakan Paşinyan görüşmede, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın geçmiş Kurban Bayramını tebrik etti; bu vesileyle, Türkiye-Ermenistan ikili ilişkilerinin normalleşme süreci ve bölgesel konular da ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Ermenistan arasındaki normalleşmenin doğrudan ticaretin başlatılmasına yönelik adımlarla sürdüğünü belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye’nin bölgemizde barış ve istikrar için gayret gösterdiğini, bu doğrultuda atılacak adımları her zaman destekleyeceğimizi vurguladı.
-
İletişim'den açıklama geldi... 25 yeni il kurulacak mı? -
Özer Matlı: Görevimin başındayım -
Manisa Salihli'de yaralar sarılıyor -
Emniyet Teşkilatı'nda büyük atama -
Erdoğan: Bölgemizde barışın güçlenmesinden rahatsız olanlar var -
İzocam’dan yapay zekâ destekli iş güvenliği atağı... Tarsus tesisinde 'akıllı forklift' dönemi -
Tarım ilaçları parkinson riskini artırabilir -
İzmir Büyükşehir'de toplu sözleşmede uzlaşma sağlanamadı!

