DÜNYA
DÜNYA HaberleriCumhurbaşkanı Erdoğan, Dubai Emiri ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Dubai Emiri ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Dubai Emiri Şeyh Muhammed bin Raşid Al Maktum ile görüştü.
ANKARA (İGFA) - İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Abu Dabi Veliaht Prensi Şeyh Muhammed bin Zayed Al Nahyan’ın davetine icabetle, Birleşik Arap Emirlikleri’ne resmî ziyaret gerçekleştiren Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Dubai Emiri Şeyh Muhammed bin Raşid Al Maktum ile görüştü.
Dubai Expo 2020'deki liderlik sergi alanında gerçekleşen baş başa görüşmenin ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Dubai Emiri Al Maktum, heyetler arası görüşmeye başkanlık etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ziyaretinde şeref defterine şunları kaydetti: "EXPO 2020 Dubai'yi, Türkiye millî günü vesilesiyle ziyaretim esnasında liderlik sergi alanında ağırlanmaktan büyük bahtiyarlık duydum. Değerli kardeşim Al Maktum'a sıcak misafirperverlikleri dolayısıyla teşekkür ediyorum. 'Zihinleri birleştirmek, geleceği oluşturmak' temasıyla gerçekleştirilen EXPO 2020'nin başarısından dolayı Birleşik Arap Emirlikleri'ni tebrik ediyorum."
-
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular

