DÜNYA
DÜNYA HaberleriCumhurbaşkanı Erdoğan BAE'ye gitti
Cumhurbaşkanı Erdoğan BAE'ye gitti
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) Devlet Başkanı Şeyh Halife bin Zayid Al Nahyan'ın vefatı nedeniyle taziye için Abu Dabi'ye gitti.
ANKARA (İGFA) - Cumhurbaşkanı Erdoğan, Birleşik Arap Emirlikleri’ne gitti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı, Esenboğa Havalimanı'ndan Ankara Vali Yardımcısı Abdullah Dölek ve ilgililer uğurladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Millî Savunma Bakanı Hulusi Akar, AK Parti Genel Başkanvekili Numan Kurtulmuş ve Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun da BAE'ye gitti.
Erdoğan, ziyaretlerde Birleşik Arap Emirlikleri Devlet Başkanı ve Abu Dabi Emiri Şeyh Muhammed bin Zayed Al Nahyan'la ikili görüşme de gerçekleştirecek.
Anahtar Kelimeler:
cumhurbaşkanı
erdoğan
bae'ye
gitti
-
Kayseri Melikgazi'de Üretici Pazar'ı için kura çekimi -
AFAD akreditasyonunda Ankara'daki ilk belediye oldu -
İstanbul Maltepe'de binlerce kişiye aşure dağıtıldı -
Malatya'da Başkan Er'den 'Bilim Merkezi' müjdesi -
KASKİ'den 110 milyon liralık yatırım -
Sakarya'nın yatırımları masaya yatırıldı -
Çimento sektöründe önemli güncelleme -
Kayseri Doğal Ürün Bahçesi'ne öğrenci akını

