GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriCumhurbaşkanı Erdoğan BAE Başkanı ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan BAE Başkanı ile görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Birleşik Arap Emirlikleri Devlet Başkanı Şeyh Muhammed Bin Zayed Al Nahyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
ANKARA (İGFA) - İletişim Başkanlığı'ndan aktarılan habere göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, BAE Devlet Başkanı ile görüştü.
Telefon görüşmesinde Al Nahyan, askerlere yönelik terör saldırısı dolayısıyla başsağlığı dileklerini Cumhurbaşkanı Erdoğan'a iletti.
Görüşmede, Türkiye ve Birleşik Arap Emirlikleri'nin teröre karşı birliktelik mesajları da karşılıklı olarak ifade edildi.
-
KASKİ'den 110 milyon liralık yatırım -
Sakarya'nın yatırımları masaya yatırıldı -
Çimento sektöründe önemli güncelleme -
Kayseri Doğal Ürün Bahçesi'ne öğrenci akını -
Ticaret'ten "gümrük muafiyeti değişti" iddialarına net yanıt... Limitler 2009'dan beri aynı! -
Kocaeli'de ortak değerlere gönülden hizmet -
KAYSO'dan ihracat başarısı kutlaması -
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti

