YAŞAM
YAŞAM HaberleriÇorum’da Türk Sanat Müziği gecesi
Çorum’da Türk Sanat Müziği gecesi
Çorum Belediyesi Türk Sanat Müziği Topluluğu, “İçimizi Isıtan Şarkılar” konseriyle sanatseverlere müzik dolu unutulmaz bir gece yaşattı.
ÇORUM (İGFA) - Devlet Tiyatro Salonu’nda gerçekleştirilen konsere Belediye Başkan Yardımcısı Ünsal Yeter, Düvenci Belediye Başkanı Necmettin Yalçın ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Çorum Belediyesi Kültür-Sanat etkinlikleri kapsamında düzenlenen konserde, Türk sanat müziğinin sevilen ve seçkin eserleri seslendirildi. Konser hazırlıklarını Şef Atakan Tetik yönetiminde tamamlayan koro, şefin babasının vefatı nedeniyle sahneye Melike Kaya yönetiminde çıktı.
Duygusal ve hareketli eserlerin harmanlandığı gecede dinleyiciler zaman zaman şarkılara eşlik ederek coşku dolu anlar yaşadı. Salonun yoğun ilgi gösterdiği konser, izleyicilerden büyük beğeni topladı.
Programın sonunda sahneye çıkan Belediye Başkan Yardımcısı Ünsal Yeter, koroyu yöneten Melike Kaya’ya çiçek takdim ederken, geceye emek verenlere teşekkür belgelerini sundu.
Yeter konuşmasında, “Bizleri bu muhteşem eserlerle buluşturan, gecemizi güzelleştiren Çorum Belediyesi Türk Sanat Müziği Topluluğu’muza, emeği geçen herkese ve salonu dolduran kıymetli hemşehrilerimize teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
-
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular -
İzmir’de sivrisineğe karşı dev mücadele

