YAŞAM
YAŞAM HaberleriCihan Yeşilırmak anjiyo oldu
Cihan Yeşilırmak anjiyo oldu
Bölgesel Amatör Lig 9.grubunda mücadele eden Keşanspor’un antrenörü Cihan Yeşilırmak, kalbinden yaşadığı sıkıntı nedeniyle anjiyo oldu.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - Geçtiğimiz Salı günü başarılı bir operasyon geçiren Yeşilırmak, sağlığının yerinde olduğunu belirterek, “Beni arayarak veya şahsen geçmiş olsun dileklerini ileten herkese teşekkür ediyorum” dedi.
Anahtar Kelimeler:
cihan
yeşilırmak
anjiyo
oldu
-
Balıkesir Büyükşehir'de saha denetimi sürüyor -
Gönen TECH10'da mezuniyet coşkusu -
Antalya Büyükşehir’den Gazipaşalı üreticilere naylon desteği -
Antalya Büyükşehir’in çevre vizyonu anlatıldı -
EKDAĞ’dan Boğaçayı Plajı’nda yerli üretimle konforlu hizmet -
ABB’den öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi -
“Karagöz Konsere Gidiyor” sezon finali yaptı -
KOBİ’leri büyütme ekonomisine geçilmeli

