GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBüyükşehir, refüjleri ağaçlandırıyor
Büyükşehir, refüjleri ağaçlandırıyor
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Derince Çınarlı Mahallesi Semih Sokak’ta bulunan orta refüjde ağaçlandırma ve çiçeklendirme çalışması yaptı
KOCAELİ (İGFA) - Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte kentin farklı noktalarında çiçeklendirme ve peyzaj çalışmaları yürütüyor. Bu kapsamda Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı ekipleri Derince Çınarlı Mahallesi Semih Sokak’ta bulunan orta refüjde çevre düzenleme çalışması gerçekleştirdi. 800 adet fidan ve ağacın dikildiği refüjde çalışmalar kapsamında kullanılmak üzere toprak serimi ve tesviyesi yapıldı. Ekipler, yaklaşık 380 metreküp toprak serimi gerçekleştirdi.
Anahtar Kelimeler:
büyükşehir
refüjleri
ağaçlandırıyor
-
Ordu Fatsa’da ulaşım altyapısı güçleniyor -
2025’te en fazla ölüm kalp ve damar hastalıklarından kaynaklandı -
Bursa Yıldırım'da Başkan Yılmaz'dan Ülkü Ocakları'na ziyaret -
Kocaeli Aydınlar Ocağı’ndan Heybeliada Ruhban Okulu açıklaması -
Edirne Keşan'da geleceğin sağlıkçıları kep attı -
Samsun'da Kıraç ile Rock coşkusu -
Has Halı tecrübesini E-ticaretle geleceğe taşıyor -
Kocaeli Ormanya’da Gece Sineması “Buz Devri” ile başlıyor

