GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBüyükkılıç'tan Yahya Tekin'e ziyaret
Büyükkılıç'tan Yahya Tekin'e ziyaret
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürlüğü’nü ziyaret ederek, Yeni Bölge Müdürü Yahya Tekin’e ‘hayırlı olsun’ temennilerini iletti.
Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla yayımlanan atama kararına göre Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürü olarak atanan Yahya Tekin’e ‘hayırlı olsun’ ziyaretinde bulundu.
Başkan Büyükkılıç’a ziyarette, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Serdar Öztürk, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanı İbrahim Özçekiç ile Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Kayseri Şube Müdürü Ahmet Engür de eşlik etti.
Sıcak ve samimi ortamda geçen ziyarette, Büyükkılıç ile Tekin fikir alışverişinde bulundu.
Tekin’e yeni görevinde başarılar ve kolaylıklar dileyen Başkan Büyükkılıç, “Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürlüğü’nü ziyaret ederek, Bölge Müdürümüz Yahya Tekin ve kıymetli iletişim personelimize kolaylıklar dileyip, hasbihal ettik” dedi.
-
Kayseri Talas'tan tarihi kentsel dönüşüm atağı -
Dr. Emre Topoğlu'ndan Bursa Olgunlaşma Enstitüsü'ne ziyaret -
Ankara'da Mardin tarımı zirvesi -
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi -
Samsun’da rip akıntısına dikkat çeken nefes kesen tatbikat -
Sakarya’da bağlantı yolları güçleniyor -
Konya İle Afganistan arasında ticari iş birliği köprüsü kuruldu -
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda

