SPOR
SPOR HaberleriBursalı taekwondocudan gümüş madalya
Bursalı taekwondocudan gümüş madalya
Bursa'da Osmangazi Belediyespor Taekwondo Takımı sporcularından Şevval Melek Kambur, Muğla’da düzenlenen Gençler Türkiye Taekwondo Şampiyonası’nda gümüş madalya kazandı.
BURSA (İGFA) - Türkiye Taekwondo Federasyonu’nun 2022 yılı faaliyet programında yer alan Gençler Türkiye Taekwondo Şampiyonası, kıyasıya mücadelelere sahne oldu.
73 ilden yaklaşık 3 bin sporcunun boy gösterdiği müsabakaya Osmangazi Belediyespor’un başarılı taekwondocusu damga vurdu.
55 kilogramda tatamiye çıkan Şevval Melek Kambur, rakipleri karşısında üstün performans sergileyerek gümüş madalya kazandı.
Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, genç sporcu ile antrenörünü başarılarından dolayı tebrik etti.
Anahtar Kelimeler:
bursalı
taekwondocudan
gümüş
madalya
-
Tokat Yaşayan Miras Şöleni başladı -
Kayseri Görme Engelliler Milli Takımı'nı ağırladı -
Kayseri Kocasinan'dan çocuklar için uçurtma şenliği -
Balıkesir Edremit’te Antandros 2. Antik Fest başladı -
Kayseri Talas Çocuk Görüşme Merkezi açıldı -
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu

