YAŞAM
YAŞAM HaberleriBursa'da TSM ile 'Yaza Merhaba' konseri
Bursa'da TSM ile 'Yaza Merhaba' konseri
Bursa Büyükşehir Belediyesi, düzenlediği konser, tiyatro, sergi ve söyleşi gibi kültür-sanat etkinlikleriyle şehrin sosyal yaşamına değer katmayı sürdürürken, yaz aylarını da anlamlı bir konser programıyla karşıladı.
BURSA (İGFA) - Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğinde düzenlenen ‘Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri’, Bursalıların yoğun katılımıyla Tayyare Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.
İki bölümden oluşan konserde, Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ile solo sanatçılar, birbirinden seçkin Türk Sanat Müziği eserlerini başarıyla seslendirdi. Zaman zaman dinleyicilerin de eşlik ettiği eserler, salonda duygu dolu anlar yaşatırken, sanatçılar konser sonunda uzun süre alkış aldı.
Programın sonunda AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin, Şef Oğuz İmrak’a çiçek ve plaket takdim ederek konserin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür etti.
-
Bursa Nilüfer'de liseliler kitap kapaklarıyla yarıştı -
Konya Karatay'da kitap okuma projesi şenliklerle tamamlandı -
Şile Bezi defilesi geçmiş ile geleceği buluşturdu -
Ağrı eğitimine 9 yeni okul daha geliyor -
KOBİ'lerin dijital dönüşüm yol haritası Muğla'da görüşüldü -
Konya'da 135 noktada su temin çalışması -
Buray'dan Samsun'da müzik dolu gece -
Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nden sürücülere uyarı: Yol hipnozuna dikkat!

