EKONOMİ
EKONOMİ HaberleriBursa'da 'sürekli iyileştiren' kurumlar ödüllendirildi
Bursa'da 'sürekli iyileştiren' kurumlar ödüllendirildi
Sürekli İyileştirme modeli projesini uygulayan kurumlara “ Başarılı Kurum” ve “ Üstün Başarılı Kurum” ödülleri verildi.
BURSA (İGFA) - Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge birimi tarafından koordinasyonu yürütülen Sürekli İyileştirme Modeli Projesini uygulayan okullara "Başarılı Kurum "ve "Üstün Başarılı Kurum" kategorilerinde ödül verildi.
Projeyi uygulayan Keles Davut Zeki Akpınar YBO, İnegöl Halime Hatun Anaokulu, Yıldırım Latif Dörtçelik Anaokulu, İznik Selçuk İlkokulu, Orhangazi Koç İlkokulu ve Nilüfer Özlüce Rasim Özdenören Anadolu İmam Hatip Lisesi “ Başarılı Kurum” ödülüne layık görülürken, Nilüfer Borsa İstanbul Fen lisesi, Gemlik Atatepe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ve Osmangazi Şehit Ömer Halisdemir Mesleki ve Teknik Anadolu lisesi "Üstün Basarili Kurum" ödülünün sahibi oldu.
Proje ile birlikte Bursa’da bulunan okullarda ortak bir okul gelişin kültürü oluşturulurken, okul ve kurumların yenilik yönetimini başarıyla gerçekleştirmeleri, eğitim süreçlerinin çıktılarının objektif ölçütlerle değerlendirerek, sürdürülebilir üstün performansın yakalanması amaçlandı.
-
İstanbul Bakırköy'de sürdürülebilir festival ilgisi -
Malatya hem güçleniyor hem gelişiyor -
ABB, yüksek kredi notuyla mali liderliğini sürdürüyor -
Balıkesir’de emekliler pikniği -
Denizli’de gençler dijital tasarım sertifikalarını aldı -
Trabzon’da üreticiye düve ve koyun desteği -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Çeyrek asırda büyük başarı hikâyesine imza attık -
SGK'dan işverenlere kolaylık... Teminatsız tecil sınırı 10 milyon TL'ye çıkarıldı

