YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriBursa'da İnegöl’ün güvenli parkları çoğalıyor
Bursa'da İnegöl’ün güvenli parkları çoğalıyor
Bursa'da İnegöl Belediyesi’nin güvenli park uygulamasını hayata geçirdiği park sayısı 18’e ulaştı.
BURSA (İGFA) - İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban’ın seçim beyanları arasında da yer alan çocuk oyun alanlarının daha güvenli hale getirilmesi konusunda atılan adımlarla, her geçen gün yeni bir park Güvenli Park statüsüne kavuşuyor. Sürdürülen çalışmalar kapsamında İnegöl’ün 18’inci güveni parkı Kemalpaşa Mahallesi Yeşilçayır Caddesinde bulunan 6 Eylül Parkı oldu. Park artık 4 güvenlik kamerası ve 1 kayıt cihazı ile 7/24 gözetim altında.
10 GÜNLÜK KAYIT TUTULUYOR
Belediye Başkan Yardımcısı Fevzi Dülger, bugün beraberindeki heyetle birlikte parkta incelemelerde bulundu. Burada bir açıklama da yapan Dülger, “Kemalpaşa Mahallemizde muhtarlığımızın arkasında bulunan 6 Eylül Parkımızda güvenli park uygulamalarımızın 18’incisini hayata geçirmiş oluyoruz. Vatandaşlarımızdan gelen talep ve şikayetler doğrultusunda sorun yaşadığımız parklarda çocuklarımızın daha güvenli şekilde oyunlarını oynamaları adına bu uygulamamızı çoğaltıyoruz. Buradaki çocuk oyun alanımıza da 4 kamera ve 1 kayıt cihazı yerleştirdik. Bu kamera ve kayıt cihazları sayesinde 10 günlük kayıt tutabiliyoruz elimizde” dedi.
-
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular -
İzmir’de sivrisineğe karşı dev mücadele -
Keçiören'de uyuşturucuyla mücadele günü kapsamında fidan ve fide dağıtıldı -
Muratpaşa’da 74 bin kişiye çevre eğitimi -
Recep Tayyip Erdoğan Kampüsü Sakarya’yı geleceğe taşıyacak -
Mahallemde Konser Var başlıyor

