GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBursa'da 17 bin 150 kilogram izinsiz gübre ele geçirildi
Bursa'da 17 bin 150 kilogram izinsiz gübre ele geçirildi
Bursa'da Tarım ve Orman Müdürlükleri bünyesindeki denetim ekipleri ticari bir işletmede dağıtıcı bayi olmamasına rağmen 17 bin 150 kilogram gübre olduğu ve satış yaptığını tespit etti.
BURSA (İGFA) - Bursa İl ve İlçe Tarım ve Orman Müdürlükleri denetim ekipleri “Tarımda Kullanılan Gübrelerin Piyasa Gözetimi ve Denetimi Yönetmeliği” kapsamında denetimlerini sürdürüyor.
Söz konusu kontrollerde ticari bir işletmede Gübre Dağıtıcı Bayi olmamasına rağmen muhtelif firmalara ait 17 bin 150 kilogram gübre olduğu ve satış yapıldığı tespit edildi.
Kontrol ekipleri tarafında yed-i emine alınırken, satışı yapan firma ile gübre temin eden bayiler hakkında mevzuatlar çerçevesinde işlem başlattı.
-
Ordu Fatsa’da ulaşım altyapısı güçleniyor -
2025’te en fazla ölüm kalp ve damar hastalıklarından kaynaklandı -
Bursa Yıldırım'da Başkan Yılmaz'dan Ülkü Ocakları'na ziyaret -
Kocaeli Aydınlar Ocağı’ndan Heybeliada Ruhban Okulu açıklaması -
Edirne Keşan'da geleceğin sağlıkçıları kep attı -
Samsun'da Kıraç ile Rock coşkusu -
Has Halı tecrübesini E-ticaretle geleceğe taşıyor -
Kocaeli Ormanya’da Gece Sineması “Buz Devri” ile başlıyor

