EĞİTİM
EĞİTİM HaberleriBursa Yıldırım'da 'temel fotoğrafçılık' eğitimi başladı
Bursa Yıldırım'da 'temel fotoğrafçılık' eğitimi başladı
Bursa'da Yıldırım Belediyesi’nin, ‘Beylikten Cihan Devletine’ mottosuyla başlattığı 2025-2026 Kültür Sanat Sezonu çalışmaları aralıksız devam ediyor.
BURSA (İGFA) - Bursa'nın Yıldırım ilçesinde kültür sanat çalışmaları kapsamında, Fotoğraf Sanatçısı Ahmet Çetin tarafından verilen Temel Fotoğrafçılık Kursu başladı.
10 hafta sürecek kursta katılımcılar; fotoğraf tarihçesi, pozlama ilkeleri, aydınlatma ilkeleri, alan derinliği kullanma ilkeleri, fotoğraf çekim teknikleri konularında teorik ve pratik eğitimler alacak.
Eğitimlerin sonunda, kursu başarıyla tamamlayan öğrencilere sertifika verilecek. Ayrıca, atölye sonrası hem dijital sergi hem de katılımcıların en iyi fotoğraflarından oluşan basılı sergi gerçekleştirilecek olup kursiyerlere fotoğrafları hediye edilecek.
Fotoğrafçılık sanatın meraklı vatandaşlara yönelik programlar gerçekleştirmeye devam edeceklerini belirten Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Hemşehrilerimizin talepleri doğrultusunda onların kişisel gelişimlerine ve mesleki becerilerine katkı sağlayacak eğitimler düzenlemeye devam edeceğiz” dedi.
-
Ordu Fatsa’da ulaşım altyapısı güçleniyor -
2025’te en fazla ölüm kalp ve damar hastalıklarından kaynaklandı -
Bursa Yıldırım'da Başkan Yılmaz'dan Ülkü Ocakları'na ziyaret -
Kocaeli Aydınlar Ocağı’ndan Heybeliada Ruhban Okulu açıklaması -
Edirne Keşan'da geleceğin sağlıkçıları kep attı -
Samsun'da Kıraç ile Rock coşkusu -
Has Halı tecrübesini E-ticaretle geleceğe taşıyor -
Kocaeli Ormanya’da Gece Sineması “Buz Devri” ile başlıyor

