YAŞAM
YAŞAM HaberleriBursa Ulu Cami'de Ramazan'a tatlı başlangıç
Bursa Ulu Cami'de Ramazan'a tatlı başlangıç
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, eşi Seden Bozbey ile birlikte Ramazan ayının başlangıcında Ulu Cami’de kılınan ilk teravih namazının ardından, Ramazan'ın hayırlı ve bereketli olmasını dileyerek vatandaşlara tatlı ikramında bulundu.
BURSA (İGFA) - Birlik, beraberlik ve paylaşma duygularının ön plana çıktığı gecede vatandaşlarla fotoğraf çekinip sohbet eden Başkan Mustafa Bozbey, tüm Bursalılara hayırlı ramazanlar diledi.
Büyükşehir Belediyesi olarak Ramazan ayının manevi atmosferini kent genelinde yaşatacaklarını belirten Başkan Bozbey, "Tüm vatandaşlarımızın sağlıklı ve bereketli bir ramazan geçirmesini ve bayrama sağlıklı bir şekilde ulaşmasını temenni ediyorum" dedi.
Büyükşehir Belediyesi Ulu Cami’nin yanı sıra farklı noktalarda teravih sonrası vatandaşlara tatlı ikramına devam edecek.
-
Bursa İnegöl'de Başkan Taban Ertuğrulgazili sakinlerle buluştu -
Bursa Yıldırım’da karne heyecanı -
Bursa Yıldırım'da sokaklar çocuklar için dönüşüyor -
Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı -
Kocaeli Çayırova’da karne heyecanı -
Edirne Keşan’da geleceğin basketbolcuları ödüllerine kavuştu -
Bursa Osmangazi'de Başkan Aydın çocukların karne heyecanına ortak oldu -
Artvin’de köy mahalle yollarına kilitli parke taşı

