SPOR
SPOR HaberleriBursa Osmangazili taekwondocudan bronz madalya
Bursa Osmangazili taekwondocudan bronz madalya
Osmangazi Belediyespor Taekwondo Takımı sporcularından Şevval Melek Kambur, Liseler Arası Türkiye Gençler Taekwondo Şampiyonası’nda bronz madalyanın sahibi oldu.
BURSA (İGFA)- Antalya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Alanya’da düzenlenen Liseler Arası Türkiye Gençler Taekwondo Şampiyonası’nda kıyasıya mücadeleler yaşandı. Toplam 320 sporcunun ter döktüğü müsabakada 55 kilogramda boy gösteren Osmangazili Şevval Melek Kambur, üçüncülük kürsüsüne çıkmayı başardı.
Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, rakipleri karşısında gösterdiği üstün performanstan dolayı genç sporcuyu kutladı. Büyük mutluluk yaşayan Kambur ise gelecek müsabakalarda iddiasını koruyacağını vurguladı.
Anahtar Kelimeler:
bursa
osmangazili
taekwondocudan
bronz
madalya
-
Kulp ve Hazro’da kadınlara dijital şiddetle mücadele eğitimi -
Nilüfer’de aşure geleneği sürüyor -
Diyarbakır'da Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramı -
Doyuran Teyze’de şok fiyat! Sadece 30 lira -
Sıcak havalarda omurga sağlığına dikkat -
İzmir’in su altyapısında dev dönüşüm -
Diyarbakır'da karne gününde çocuklara sürpriz etkinlik -
Sinema Günleri merkez dışındaki ilçelerde yaz akşamlarına renk katıyor

