YAŞAM
YAŞAM HaberleriBursa Nilüfer’de “Safiye Ayla”ya saygı
Bursa Nilüfer’de “Safiye Ayla”ya saygı
Bursa'da Nilüfer Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu, unutulmaz sanatçı Safiye Ayla’yı “Ben Öksüzüm” konseriyle andı.
BURSA (İGFA) - Bursa Nilüfer Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu, sanatçı Safiye Ayla’yı düzenlenen özel bir konserle andı. Şef Filiz Başıbüyük yönetimindeki koro, “Ben Öksüzüm” konseriyle izleyicileri müzik yolculuğuna çıkardı.
Nâzım Hikmet Kültürevi’nde düzenlenen konsere Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, Nilüfer Tarımsal Kalkınma Kooperatifi (NİLKOOP) Başkanı Süleyman Ayyılmaz da takip etti.
Safiye Ayla’nın hayatından kesitlerin de anlatıldığı gecenin sonunda, koro ve solo performanslar sanatseverlerden tam not aldı.
Anahtar Kelimeler:
bursa
nilüfer’de
“safiye
ayla”ya
saygı
-
Yeniden Sinematek’ten açık hava sineması -
Bakan Çiftçi: Göç doğru yönetildiğinde stratejik fırsattır -
Başkan Vekili Biba: Aşure, bereket demektir -
Ordu Kayabaşına modern kaldırım -
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda -
Muğla'da Yatağan’a yüzme havuzu hizmeti -
Taşınmaz satışlarında güvenli ödeme sistemi 1 Ekim'e ertelendi -
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni hizmet üssü şekilleniyor

