YAŞAM
YAŞAM HaberleriBursa Nilüfer’de “Safiye Ayla”ya saygı
Bursa Nilüfer’de “Safiye Ayla”ya saygı
Bursa'da Nilüfer Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu, unutulmaz sanatçı Safiye Ayla’yı “Ben Öksüzüm” konseriyle andı.
BURSA (İGFA) - Bursa Nilüfer Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu, sanatçı Safiye Ayla’yı düzenlenen özel bir konserle andı. Şef Filiz Başıbüyük yönetimindeki koro, “Ben Öksüzüm” konseriyle izleyicileri müzik yolculuğuna çıkardı.
Nâzım Hikmet Kültürevi’nde düzenlenen konsere Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, Nilüfer Tarımsal Kalkınma Kooperatifi (NİLKOOP) Başkanı Süleyman Ayyılmaz da takip etti.
Safiye Ayla’nın hayatından kesitlerin de anlatıldığı gecenin sonunda, koro ve solo performanslar sanatseverlerden tam not aldı.
Anahtar Kelimeler:
bursa
nilüfer’de
“safiye
ayla”ya
saygı
-
Gümrük Muhafaza'dan uyuşturucu kaçakçılarına rekor darbe... 3 yılda 109 ton uyuşturucu! -
Sakarya'da 55 okuldan 3 bin öğrenci SGM atölyelerinde buluştu -
Bakan Bolat: Yapay zeka ve dijitalleşme rekabetin temel unsuru oldu -
Konya'nın dünya başkanlığına Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan tebrik -
Sakarya'da 6’ncı SGM’si Karapürçek’e kapı açıyor -
İzmir Büyükşehir Türk jimnastiğine yeni yıldızlar kazandırıyor -
Çayırova’nın genç basketbolcuları Marmara bölge şampiyonu oldu -
Bursa Yenişehir'de minik ellerden Babasultan Parkı'na renkli dokunuş

