SAĞLIK
SAĞLIK HaberleriBursa İl Sağlık'tan SHM’ye yönlendirme yapan hekimlere teşekkür
Bursa İl Sağlık'tan SHM’ye yönlendirme yapan hekimlere teşekkür
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü, koruyucu sağlık hizmetlerine katkı sağlayan aile hekimlerine sertifika takdim etti.
BURSA (İGFA) - Bursa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Nisan ayı boyunca Sağlıklı Hayat Merkezlerine (SHM) en fazla yönlendirme yapan aile hekimlerine teşekkür edildi.
İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin, Mudanya 3 Nolu Güzelyalı Aile Sağlığı Merkezi hekimi Dr. Filiz Menderes ile İnegöl Zübeyde İbrahim Sülek Aile Sağlığı Merkezi hekimi Dr. Esma Zeynep Erdoğan’a, koruyucu sağlık hizmetlerine sağladıkları katkılardan dolayı sertifikalarını takdim etti.
Yetkililer, vatandaşların sağlık hizmetlerine erken erişimini artıran bu tür yönlendirmelerin önemine dikkat çekerek, özverili çalışmalarından dolayı hekimlere teşekkür etti.
Anahtar Kelimeler:
bursa
il
sağlık'tan
shm’ye
yönlendirme
yapan
hekimlere
teşekkür
-
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi -
Samsun’da rip akıntısına dikkat çeken nefes kesen tatbikat -
Sakarya’da bağlantı yolları güçleniyor -
Konya İle Afganistan arasında ticari iş birliği köprüsü kuruldu -
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda -
Şehit Jandarma Uzman Çavuş Adana’da son yolculuğuna uğurlandı -
TBMM Komisyonu çocukların dijital riskleri ve eğitim politikalarını masaya yatırdı -
Ağrı TOBB MTAL'de öğrenciler üreterek kazanıyor

