YAŞAM
YAŞAM HaberleriBursa Harmancık'ta Başkan Ataş'tan aşure ikramı
Bursa Harmancık'ta Başkan Ataş'tan aşure ikramı
Bursa'nın Harmancık ilçesinde yerel belediye, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
BURSA (İGFA) - Bursa'nın dağ ilçelerinden Harmancık'ta Belediye Başkanı Yılmaz Ataş, vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram etti.
İlçe Merkez camii önünde ve pazar yerinde vatandaşlara belediye tarafından aşure ikram edildi.
Vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram eden Başkan Ataş, "Muharrem Ayı dolayısı ile tüm hemşerilerimiz adına hazırladığımız aşureyi, Merkez Cami'de okunan Mevlid'in ardından Camii önünde ve Pazar alanında ikram ettik. Rabbim kabul etsin" dedi.

-
Bakan Uraloğlu'ndan Ormanya paylaşımı -
İhracat şampiyonlarının 11’i Egeli -
Aşırı sıcaklar beyin fonksiyonlarını etkiliyor! -
Kocaeli'de Değirmendere Aquapark yeni sezona ‘merhaba’ dedi -
Mersin’de kan portakalı çikolatayla buluştu -
İzmir Bornova'da Büyükpark’in simge havuzu yenilendi -
Hayvan küpeleme sisteminde yeni dönem... Karekod geliyor, il kodlu küpelerin süresi uzatıldı -
Koç Üniversitesi'nde 32’inci dönem mezuniyet sevinci

