YAŞAM
YAŞAM HaberleriBursa Harmancık'ta Başkan Ataş'tan aşure ikramı
Bursa Harmancık'ta Başkan Ataş'tan aşure ikramı
Bursa'nın Harmancık ilçesinde yerel belediye, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
BURSA (İGFA) - Bursa'nın dağ ilçelerinden Harmancık'ta Belediye Başkanı Yılmaz Ataş, vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram etti.
İlçe Merkez camii önünde ve pazar yerinde vatandaşlara belediye tarafından aşure ikram edildi.
Vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram eden Başkan Ataş, "Muharrem Ayı dolayısı ile tüm hemşerilerimiz adına hazırladığımız aşureyi, Merkez Cami'de okunan Mevlid'in ardından Camii önünde ve Pazar alanında ikram ettik. Rabbim kabul etsin" dedi.

-
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu -
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu

