YAŞAM
YAŞAM HaberleriBursa Gürsu'da orman şehitlerinin adı hatıra ormanında yaşatılacak
Bursa Gürsu'da orman şehitlerinin adı hatıra ormanında yaşatılacak
Bursa'nın Gürsu ilçesindeki yangın faciasında dair açıklama yapan Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, ağaçlandırma kampanyası ile ilgili bilgiler verdi.
BURSA (İGFA) - Milli ağaçlandırma gününde seferberlik düzenleyerek vatandaşlarla el birliği ile fidan dikimi yapacaklarını açıklayan Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, tespit çalışmalarının sona erdiğini, temizlik işlemlerinin süreceğini ve bölgede titiz bir çalışma sürdüğünü aktardı.
Başkan Işık ayrıca , faciada kaybettiğimiz gönüllü vatandaşlarımızın adlarını da hatıra ormanı kurarak yaşatmak istediklerini belirtti.
Anahtar Kelimeler:
bursa
gürsu'da
orman
şehitlerinin
adı
hatıra
ormanında
yaşatılacak
-
Gemlik Kurtullu kadınlar Bursa’nın tarihi ve manevi mirasını keşfetti -
KVKK'dan milyonlarca çalışanı ilgilendiren uyarı! Mesai takibinde o uygulamalar kullanılamaz! -
CHP'li Keşan Belediye Başkanı AK Parti'ye katılıyor -
İzmir Bornova’da miniklerin belge heyecanı -
Antalya Muratpaşa'da yaz spor okulları hazırlığı -
Kayseri Büyükşehir'den din görevlilerine afet eğitimi -
5 yaşındaki Hamza’nın ölümünde Belediye Başkanına soruşturma izni -
Başkan Büyükgöz Gebze’yi uluslararası platformda temsil ediyor

