GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBursa Gemlik'te Esnaf ve Sanatkârlar Odası yeni döneme başladı
Bursa Gemlik'te Esnaf ve Sanatkârlar Odası yeni döneme başladı
Bursa’nın Gemlik ilçesinde gerçekleştirilen Esnaf ve Sanatkârlar Odası genel kurulunun ardından seçimi kazanan yönetim kurulu, mazbatasını alarak resmen görevine başladı.
Tarık ŞEKER /BURSA (İGFA) - Bursa Gemlik’te yoğun katılım ve büyük bir demokratik olgunluk içerisinde gerçekleşen genel kurulun ardından, üyelerin teveccühüyle yeniden göreve seçilen Oda Başkanı İsmail Beki ve yönetim kurulu üyeleri, İlçe Seçim Kurulu’na giderek mazbatalarını teslim aldı.
Mazbata töreniyle birlikte yeni dönem resmen başlarken, Oda yönetiminin önümüzdeki süreçte esnaf ve sanatkârların sorunlarının çözümü, mesleki dayanışmanın güçlendirilmesi ve ilçedeki ticari hayatın geliştirilmesine yönelik çalışmalarını sürdüreceği belirtildi.
-
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular -
İzmir’de sivrisineğe karşı dev mücadele

