SPOR
SPOR HaberleriBursa Büyükşehir'li Özge Yılmaz'dan masada gümüş madalya
Bursa Büyükşehir'li Özge Yılmaz'dan masada gümüş madalya
Bursa Büyükşehir Belediyesporlu Özge Yılmaz'ın da yer aldığı Kadın Masa Tenisi Milli Takımı, 6. İslami Dayanışma Oyunları'nda ikinci olarak gümüş madalya kazandı.
BURSA (İGFA) - Suudi Arabistan'ın başkenti Riyad'da düzenlenen 6. İslami Dayanışma Oyunları'na katılan Kadın Masa Tenisi Milli Takımı, ikinci olma başarısı gösterdi.
Bursa Büyükşehir Belediyespor'dan Özge Yılmaz ile birlikte Ece Haraç ve Sibel Altınkaya’dan oluşan Kadın Milli Takım, finalde Mısır’la karşılaştı.
Finalde rakibine üstünlük sağlayamayan Kadın Milli Takımı, 6. İslami Dayanışma Oyunlarını gümüş madalya ile tamamladı.
Anahtar Kelimeler:
bursa
büyükşehir'li
özge
yılmaz'dan
masada
gümüş
madalya
-
Tokat Yaşayan Miras Şöleni başladı -
Kayseri Görme Engelliler Milli Takımı'nı ağırladı -
Kayseri Kocasinan'dan çocuklar için uçurtma şenliği -
Balıkesir Edremit’te Antandros 2. Antik Fest başladı -
Kayseri Talas Çocuk Görüşme Merkezi açıldı -
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu

