EKONOMİ
EKONOMİ HaberleriBu sayaçlar tasarruf sağlıyor
Bu sayaçlar tasarruf sağlıyor
İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, kullanılmış su sayaçlarını bünyesindeki Sayaç Atölyesi’nde yenileyerek yeniden ekonomiye kazandırıyor. Bugüne kadar atölyede 17 bin 400 sayaç yenilenirken bu sayede 4,5 milyon liralık tasarruf sağlandı.
İZMİR (İGFA) - İZSU Genel Müdürlüğü, kullanım ömrünü doldurmamış su sayaçlarının bakım-onarım ve yenileme çalışmalarına bünyesindeki Sayaç Atölyesi’nde devam ediyor. Yüksek teknolojili ekipmanlar kullanılarak tamamen yenilenen sayaçlar yeniden abonelerin hizmetine sunuluyor. Revizyon çalışmalarıyla sayaçların tekrar ekonomiye kazandırılması, hem kurum hem de ülke ekonomisi açısından büyük önem taşıyor.
Sayaç Atölyesi’nde 2023 yılının ilk 7 ayında toplam 17 bin 400 sayacın revizyon işlemi tamamlandı. Yılın sonuna kadar 25 bin sayacın daha yenilenmesi planlanıyor. Revizyon işlemi sayesinde bugüne kadar elde edilen tasarruf miktarı ise 4 milyon 500 bin lirayı buldu.
İZSU Sayaç Atölyesi, tüm çalışmalarını sıfır atık hedefini esas alarak çevreci bir anlayışla sürdürüyor. Sayaçların yenileme çalışmaları sırasında çıkan plastik atıklar, atölye tarafından İzmir Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İzDoğa’ya bağlı İzDönüşüm birimine ulaştırılıyor.
-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

