GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBolu Çaydurt'ta 52 kişi 'içme suyu'ndan hastanelik oldu
Bolu Çaydurt'ta 52 kişi 'içme suyu'ndan hastanelik oldu
Bolu’nun Çaydurt ilçesi Yuva Köyü bölgesinde içme suyundan etkilenen 31 kişinin tedavisi tamamlanırken, 10’u yoğun bakımda olmak üzere, 21 kişinin tedavisi sürüyor.
BOLU (İGFA) - Bolu'nun Çaydurt ilçesi Yuva Köyü'nde yaşayan 52 kişi, kusma ve bulantı şikayetiyle hastaneye başvurdu. Ekipler, köydeki su deposundan incelenmek üzere numune aldı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, konuyla ilgili sosyal medya hesabından açıklamada bulundu.
Bakan Koca, Bolu’nun Çaydurt Yuva Köyü bölgesinde içme suyundan etkilenen 30 çocuk ve 22 yetişkinin hastanelere sevk edildiğini duyurdu.
31 kişinin tedavisinin tamamlandığını belirten Bakan Koca, 10’u yoğun bakımda olmak üzere, 21 kişinin tedavisinin sürdüğünü kaydederek, Çaydurt Yuva Köyü sakinlerine 'geçmiş olsun' dileklerini iletti.
VALİ KILIÇ HASTALARI ZİYARET ETTİ
Öte yandan İzzet Baysal Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesine giden Bolu Valisi Erkan Kılıç ise, tedavileri devam eden çocukları ziyaret ederek, sağlık durumları hakkında bilgiler aldı. Çocuklara ve yakınlarına geçmiş olsun dileklerini ileten Vali Kılıç, "Rahatsızlıkların yaşandığı köyde her türlü ihtimali düşünerek ilgili kurumlarımızla birlikte gerekli tedbirlerimizi aldık. Konuyla ilgili araştırmalarımız devam ediyor" dedi.
-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

