GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBir yılda 5.5 ton ilaç atılmaktan kurtuldu
Bahçelievler Belediyesi, gerçekleştirdiği projeyle vatandaşlardan son bir yılda 5.5 ton ilacın geri dönüşümünü sağladı
Bahçelievler Belediyesi, Çevre Dostu Atık İlaç Projesi kapsamında son bir yılda 5.5 ton ilaç topladı. Belediye Başkanı Dr. Hakan Bahadır, bu kapsamda 210 M3 doğalgaz tasarrufu sağlandığını bildirdi. Belediyeye ait bir kamyonetle sokak sokak gezen ekipler, vatandaşlardan kullanmadıkları ilaçları toplayarak bu ilaçların çöpe atılmamasını sağladı. Ayrıca bu proje kapsamında zararlı kimyasalların çevreye karışması da engellendi.
Bahçelievler Belediyesi ayrıca çöpten elektrik üretmeyi başardı. Belediye, bu hamlesiyle 1950 kw elektrik katkısı sağladı. Duyarlı davranışları nedeniyle Belediye Başkanı Dr. Hakan Bahadır, Bahçelievler halkına teşekkür etti.
Anahtar Kelimeler:
yılda
.
atılmaktan
kurtuldu
-
Kocaeli’de pehlivanlar er meydanında -
CHP’den iki belediye başkanı için ihraç talebi -
YHT seferlerine inşaat ayarı... 13 Ağustos'a kadar 6 tren seferine iptal -
Edirne Keşan’da cips paketinden çıkanlar şaşırttı! -
İstanbul Bakırköy Zabıtası'ndan pazarlarda sıkı denetim -
Uzunköprü’de buğday yangını korkuttu -
Nilüfer rMisi’deki Edebiyat Galerisi kapılarını “Bedri Rahmi” ile açtı -
Bursa Nilüfer'den su yönetimine kapsamlı bakış

