GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBir yılda 5.5 ton ilaç atılmaktan kurtuldu
Bahçelievler Belediyesi, gerçekleştirdiği projeyle vatandaşlardan son bir yılda 5.5 ton ilacın geri dönüşümünü sağladı
Bahçelievler Belediyesi, Çevre Dostu Atık İlaç Projesi kapsamında son bir yılda 5.5 ton ilaç topladı. Belediye Başkanı Dr. Hakan Bahadır, bu kapsamda 210 M3 doğalgaz tasarrufu sağlandığını bildirdi. Belediyeye ait bir kamyonetle sokak sokak gezen ekipler, vatandaşlardan kullanmadıkları ilaçları toplayarak bu ilaçların çöpe atılmamasını sağladı. Ayrıca bu proje kapsamında zararlı kimyasalların çevreye karışması da engellendi.
Bahçelievler Belediyesi ayrıca çöpten elektrik üretmeyi başardı. Belediye, bu hamlesiyle 1950 kw elektrik katkısı sağladı. Duyarlı davranışları nedeniyle Belediye Başkanı Dr. Hakan Bahadır, Bahçelievler halkına teşekkür etti.
Anahtar Kelimeler:
yılda
.
atılmaktan
kurtuldu
-
Öğrenciler karnelerine kavuştular -
İzmir’de sivrisineğe karşı dev mücadele -
Keçiören'de uyuşturucuyla mücadele günü kapsamında fidan ve fide dağıtıldı -
Muratpaşa’da 74 bin kişiye çevre eğitimi -
Recep Tayyip Erdoğan Kampüsü Sakarya’yı geleceğe taşıyacak -
Mahallemde Konser Var başlıyor -
Deniz ulaşımında yaz seferleri başlıyor -
Melikgazi Kayseri Basketbol için destek çağrısı

