GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBir yılda 5.5 ton ilaç atılmaktan kurtuldu
Bahçelievler Belediyesi, gerçekleştirdiği projeyle vatandaşlardan son bir yılda 5.5 ton ilacın geri dönüşümünü sağladı
Bahçelievler Belediyesi, Çevre Dostu Atık İlaç Projesi kapsamında son bir yılda 5.5 ton ilaç topladı. Belediye Başkanı Dr. Hakan Bahadır, bu kapsamda 210 M3 doğalgaz tasarrufu sağlandığını bildirdi. Belediyeye ait bir kamyonetle sokak sokak gezen ekipler, vatandaşlardan kullanmadıkları ilaçları toplayarak bu ilaçların çöpe atılmamasını sağladı. Ayrıca bu proje kapsamında zararlı kimyasalların çevreye karışması da engellendi.
Bahçelievler Belediyesi ayrıca çöpten elektrik üretmeyi başardı. Belediye, bu hamlesiyle 1950 kw elektrik katkısı sağladı. Duyarlı davranışları nedeniyle Belediye Başkanı Dr. Hakan Bahadır, Bahçelievler halkına teşekkür etti.
Anahtar Kelimeler:
yılda
.
atılmaktan
kurtuldu
-
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular -
İzmir’de sivrisineğe karşı dev mücadele

