YAŞAM
YAŞAM HaberleriBinali Yıldırım COVID-19'a yakalandı
Binali Yıldırım COVID-19'a yakalandı
AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım, Düzce ziyareti sonrasında COVID-19 testinin pozitif çıktığını duyurdu
haberozel.com.tr / DÜZCE (İGFA) - Düzce'yi ziyaret eden AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda COVID-19 testinin pozitif çıktığını duyurdu.
Yıldırım, paylaşımında, "Düzce programımız esnasında gelişen semptomlar sonucu yaptırmış olduğum Covid-19 test sonucum pozitif çıkmıştır. Durumum iyi çok şükür. Doktorlarımızın tavsiyeleriyle tedavime evde devam ederek, bu süreci atlatacağım inşallah. Dua bekler, dua ederiz" ifadelerine yer verdi.
Anahtar Kelimeler:
binali
yıldırım
covıd-19'a
yakalandı
-
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular

