GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBilecik'te yeni 'Hükümet' için yer teslimi yapıldı
Bilecik'te yeni 'Hükümet' için yer teslimi yapıldı
Bilecik Hükümet Konağı Projesi için yapılan ihale sonrasında yüklenici firmaya yer teslimi yapıldı.
BİLECİK (İGFA) - Bilecik Valisi Dr. Kemal Kızılkaya, projenin inşa edileceği alanda İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Seda Bayrakçı, yüklenici firma yetkilileri ve teknik heyetle birlikte incelemede bulundu.
180 milyon lira bedelle ihale eden Hükümet Konağı Projesi’nin 450 gün içerisinde tamamlanması hedeflendi.
Gerçekleştirilecek yeni projeyle Valilik birimlerinin tek çatı altında hizmet vereceğini ifade eden Vali Kızılkaya, projenin tamamlandığında, bünyelerindeki tüm kamu hizmetlerinin Hükümet Konağı'nda toplanarak vatandaşlara tek noktadan hizmet sunacaklarını söyledi. Toplamda 12 bin 232 kapalı hizmet alanında 14 idari birimi içinde bulunduracak Hükümet Konağı'nda 185 araçlık otoparkın da yer alacağını belirten Vali Kızılkaya, "Bilecik'teki önemli ihtiyaçlardan biri olan kamu yerleşkesini böylece oluşturmay başlayacağız. Projenin hayata geçmesinde desteklerini esirgemeyen Cumhurbaşkanımız Sayını Recep Tayyip Erdoğan’a, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’ya ve Milletvekili Selim Yağcı’ya şükranlarımı sunarım" diye konuştu.

-
İklim ve sıfır atık eğitimleri HEMBA üzerinden dijitale taşınıyor -
Karpuzdan eriğe ideal porsiyon önerileri -
Kastamonu Taşköprü'de 'güven ve huzur' uygulaması -
Bakan Uraloğlu: Uzaydaki varlığımızı güçlendirdik -
Şanlıurfa Jandarması'ndan KADES bilgilendirmesi -
İzmit'in düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yılı unutulmadı -
Ceylanpınar'da yıpranan Türk bayrağı yenilendi -
Kalitesiz güneş gözlüğü katarakt riskini artırabiliyor!

