YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriBilecik’te Subaşı gençlerle piknikte buluştu
Bilecik’te Subaşı gençlerle piknikte buluştu
Bilecik Belediye Başkan Vekili Melek Mızrak Subaşı, Vadipark’ta düzenlenen etkinlikte gençlerle piknikte bir araya geldi.
BİLECİK (İGFA) - Bilecik Belediyesi ve Kent Konseyi işbirliğinde gerçekleştirilen piknikte gençler müzik eşliğinde eğlenerek, sınav stresini attı.
Etkinlikte ocak başına geçerek, gençlere ikramda bulunan Başkan Vekili Subaşı, amaçlarının sınavlarda zaman geçiren gençlere bir nebze de olsa keyifli bir zaman dilimi geçirmek olduğunu belirterek, ‘’Gençlerle bir araya geldik. Gençlerimize bir moral pikniği yaptık. Onların enerji ve dinamikliklerinden bizler güç alıyoruz. Güzel bir etkinlik oldu. Gençler oldukça yoğun ilgi gösterdi. Gençleri ve gençlerle birlikte zaman geçirmeyi seviyoruz’’ ifadelerini kullandı.
Etkinliğe katılan gençler de düzenlenen piknikten büyük mutluluk duyduklarını belirterek, Başkan V. Subaşı ve Kent Konseyi Başkanı Seyfi Özgen ve çalışanlara teşekkür etti.
-
Bursa'da Başkan Vekili Biba’dan dağ yöresine entegre tesis sözü -
İzmir Foça’da makilik alandaki yangın kontrol altında -
İzmir Menemen'de yangına hızlı müdahale -
Düzce'de Samanlıkta yaşayan yaşlı devlet korumasında -
Bursa Büyükşehir aşure bereketini Yıldırımlılarla paylaştı -
Kocaeli'de geleceğin sanatçıları ayakta alkışlandı -
İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili Batman’a uğurlandı -
Bursa'da 2. Aktif Yaşam Şenliği'ne yoğun ilgi

