GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBilecik'te 20 kişi zehirlendi
Bilecik'te 20 kişi zehirlendi
Bilecik'te aynı fabrikada çalışan 20 çalışan zehirlendi.
BİLECİK (İGFA) - Bilecik'in Pazaryeri ilçesinde Organize Sanayi Bölgesinde yer alan bir fabrikada 20 çalışan dün gece saatlerinde karın ağrısı, ishal ve kusma şikayetleriyle sağlık kuruluşlarına başvurdu.
Pazaryeri ve Bozüyük Devlet Hastaneleri’ne başvuran çalışanlar tedavilerinin tamamlanmasının ardından taburcu edildi.
Olayla ilgili adli tahkikat ve idari inceleme başlatıldı.
Anahtar Kelimeler:
bilecik'te
20
kişi
zehirlendi
-
Sakarya'da "Mesleğim Geleceğim, Marifetli Gençlik Buluşması" Macera Park’ta gerçekleştirildi -
Antalya'da geleceğe yönelik yol haritası değerlendirildi -
Balıkesir’de saha denetimleri sürüyor -
İzmit Kapanca’da Türk Dünyası ezgileri yankılandı -
Kocaeli'de 'Herkes İçin Spor' başlıyor -
Malatya Şehir Kütüphanesi'nde öğrencilere yemek ikramı -
Denizli Büyükşehir’den toplumsal eşitlik reformu -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Reeskont kredilerinin günlük limitini 5 milyar liraya yükseltiyoruz

