GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBilecik'te 20 kişi zehirlendi
Bilecik'te 20 kişi zehirlendi
Bilecik'te aynı fabrikada çalışan 20 çalışan zehirlendi.
BİLECİK (İGFA) - Bilecik'in Pazaryeri ilçesinde Organize Sanayi Bölgesinde yer alan bir fabrikada 20 çalışan dün gece saatlerinde karın ağrısı, ishal ve kusma şikayetleriyle sağlık kuruluşlarına başvurdu.
Pazaryeri ve Bozüyük Devlet Hastaneleri’ne başvuran çalışanlar tedavilerinin tamamlanmasının ardından taburcu edildi.
Olayla ilgili adli tahkikat ve idari inceleme başlatıldı.
Anahtar Kelimeler:
bilecik'te
20
kişi
zehirlendi
-
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni hizmet üssü şekilleniyor -
Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu -
Sanayinin zirvesine gıda sektörü yerleşti... Aslan payı gıda sanayinin -
KVKK'dan velilere yaz tatili uyarısı... Çocukların dijital güvenliğini ihmal etmeyin -
Bursa'da Başkan Vekili Biba öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu -
Nilüfer’de caz gecesinde Şenay Lambaoğlu sahne aldı -
Fransa ve Polonya’dan gelen Influencerlar Mardin’i dünyaya tanıtacak -
Elazığ merkezli "Barbaroslar" operasyonu: 29 gözaltı!

