GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBilecik Valisi Aygöl, İl Genel Meclisi toplantısına katıldı
Bilecik Valisi Aygöl, İl Genel Meclisi toplantısına katıldı
Bilecik Valisi Şefik Aygöl, Şubat ayı İl Genel Meclisi toplantısına katıldı.
Pazaryeri Gündem / BİLECİK (İGFA) - Vali Şefik Aygöl, Şubat Ayı İl Genel Meclisi toplantısına katılarak Bilecik'te gerçekleştirilecek yatırımlara ilişkin Meclis Üyeleri ile birlikte değerlendirmelerde bulundu.
Bilecik'te cazibe merkezi olabilecek niteliğe sahip bölgelerin gelişimini sağlamak için çalışmalar yapmanın önemini vurgulayan Vali Aygöl, “Şehrimiz Marmara Bölgesinin yoğunluğu içerisinde adeta bir vaha niteliğine sahip, bunu değerlendirmeliyiz”dedi.
-
Antalya'da Gazipaşalı üreticilere naylon desteği -
Bursa'da Nilüfer Belediyesi stratejik planını güncelliyor -
Yavru tilki Ormanya’da şifa buluyor -
Gümrük Muhafaza'dan uyuşturucu kaçakçılarına rekor darbe... 3 yılda 109 ton uyuşturucu! -
Sakarya'da 55 okuldan 3 bin öğrenci SGM atölyelerinde buluştu -
Bakan Bolat: Yapay zeka ve dijitalleşme rekabetin temel unsuru oldu -
Konya'nın dünya başkanlığına Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan tebrik -
Sakarya'da 6’ncı SGM’si Karapürçek’e kapı açıyor

