GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBilecik Valisi Aygöl, İl Genel Meclisi toplantısına katıldı
Bilecik Valisi Aygöl, İl Genel Meclisi toplantısına katıldı
Bilecik Valisi Şefik Aygöl, Şubat ayı İl Genel Meclisi toplantısına katıldı.
Pazaryeri Gündem / BİLECİK (İGFA) - Vali Şefik Aygöl, Şubat Ayı İl Genel Meclisi toplantısına katılarak Bilecik'te gerçekleştirilecek yatırımlara ilişkin Meclis Üyeleri ile birlikte değerlendirmelerde bulundu.
Bilecik'te cazibe merkezi olabilecek niteliğe sahip bölgelerin gelişimini sağlamak için çalışmalar yapmanın önemini vurgulayan Vali Aygöl, “Şehrimiz Marmara Bölgesinin yoğunluğu içerisinde adeta bir vaha niteliğine sahip, bunu değerlendirmeliyiz”dedi.
-
Kocaeli sahillerinde dijital devrim -
İstanbul Maltepe’de lokmalar paylaşıldı -
DEÜ Rektörü Yılmaz, Üniversitelerarası Kurul Toplantısına katıldı -
Mersin’de toplu taşımada denetimler artıyor -
Kayseri Şeker'den çapa avansı -
Mardin'de 15 yıllık emek: Kayaları oyup 400 kişilik dev mağara restaurant açtı! -
Ankara'da küçük eller sanatla buluştu -
30 Ağustos Zafer Kupası Futbol Turnuvası başladı

