GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBilecik Pazaryeri'nde 'yüz'ler güldü!
Bilecik Pazaryeri'nde 'yüz'ler güldü!
Bilecik’in Pazaryeri Belediyesi yeni asgari ücretin 17 bin 2 TL olarak açıklanmasının ardından personel maaşlarında artışa gitti. Maaşlara yüzde 100 zam yapıldı.
Pazaryeri Gündem / BİLECİK (İGFA) - Pazaryeri Belediye Başkanı Zekiye Tekin, Belediye-İş Sendikası Eskişehir Şube Müdürü Kemal Azak ile protokol imzalarken belediye bünyesinde çalışan 30 kadrolu personel için yüzde 100 zam kararını alındı.
Geçtiğimiz yıllarda da personeline enflasyon üzerinde zam yapan Pazaryeri Belediye Başkanı Zekiye Tekin, yüzde 100 zamla bir kez daha kadrolu personelinin yanında olduğunu gösterdi.

Anahtar Kelimeler:
bilecik
pazaryeri'nde
'yüz'ler
güldü!
-
İstanbul Bakırköy'de sürdürülebilir festival ilgisi -
Malatya hem güçleniyor hem gelişiyor -
ABB, yüksek kredi notuyla mali liderliğini sürdürüyor -
Balıkesir’de emekliler pikniği -
Denizli’de gençler dijital tasarım sertifikalarını aldı -
Trabzon’da üreticiye düve ve koyun desteği -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Çeyrek asırda büyük başarı hikâyesine imza attık -
SGK'dan işverenlere kolaylık... Teminatsız tecil sınırı 10 milyon TL'ye çıkarıldı

