GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBilecik Pazaryeri'nde 'yüz'ler güldü!
Bilecik Pazaryeri'nde 'yüz'ler güldü!
Bilecik’in Pazaryeri Belediyesi yeni asgari ücretin 17 bin 2 TL olarak açıklanmasının ardından personel maaşlarında artışa gitti. Maaşlara yüzde 100 zam yapıldı.
Pazaryeri Gündem / BİLECİK (İGFA) - Pazaryeri Belediye Başkanı Zekiye Tekin, Belediye-İş Sendikası Eskişehir Şube Müdürü Kemal Azak ile protokol imzalarken belediye bünyesinde çalışan 30 kadrolu personel için yüzde 100 zam kararını alındı.
Geçtiğimiz yıllarda da personeline enflasyon üzerinde zam yapan Pazaryeri Belediye Başkanı Zekiye Tekin, yüzde 100 zamla bir kez daha kadrolu personelinin yanında olduğunu gösterdi.

Anahtar Kelimeler:
bilecik
pazaryeri'nde
'yüz'ler
güldü!
-
Bursa Osmangazi'de Ata Sporları Şöleni Sukaypark’ta sürüyor -
Tarım ve Orman'dan ambalajlarda yanıltıcı görsellere karşı yeni adım... Etikette şeffaflık -
Kruvaziyer yolcu sayısı son 14 yılın zirvesinde -
TÜGİAD Bursa'dan İSO 500 gururu -
Bursa'da fetih ruhu mehter marşlarıyla yaşatıldı -
İklim ve sıfır atık eğitimleri HEMBA üzerinden dijitale taşınıyor -
Karpuzdan eriğe ideal porsiyon önerileri -
Kastamonu Taşköprü'de 'güven ve huzur' uygulaması

