YAŞAM
YAŞAM HaberleriBatman Sason'da KÖYDES yatırım toplantısı
Batman Sason'da KÖYDES yatırım toplantısı
Batman Sason'da 2026 yılı KÖYDES Yatırım Programı Toplantısı, Sason Kaymakamı Furkan Başar başkanlığında gerçekleştirildi.
BATMAN (İGFA) - Batman'ın Sason ilçesinde düzenlenen KÖYDES Yatırım Programına ilişkin toplantıda, 2026 yılı içerisinde köylerde yapılması planlanan yatırımlar ele alındı.
Kırsal alanlarda yaşam standartlarını yükseltmeye yönelik alt ve üst yapı ihtiyaçlarının değerlendirildiği toplantıya; İl Genel Meclisi üyeleri Ömer Taş ve Mehmet Yıldız, Erikli Köyü Muhtarı Lazgin Ayaz, Heybeli Köyü Muhtarı Lokman Yılmaz ile KHGB Müdürü Şehmus Coşkun katıldı.
Kaymakam Furkan Başar, KÖYDES kapsamında yürütülecek çalışmalarla kırsalda yaşam kalitesinin artırılmasının hedeflendiğini ifade etti.
Anahtar Kelimeler:
batman
sason'da
köydes
yatırım
toplantısı
-
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular

