YAŞAM
YAŞAM HaberleriBatman Sason'da Kaymakam Başar'dan hastane ziyareti
Batman Sason'da Kaymakam Başar'dan hastane ziyareti
Sason Kaymakamı Furkan Başar, Sason Devlet Hastanesi'ndeki hastaları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti. Hasta odalarını gezerek sağlık durumlarını ve taleplerini dinledi. Başar, sağlık çalışanlarına teşekkür ederken acil şifalar diledi.
BATMAN (İGFA) - Sason Kaymakamı Furkan Başar, Sason Devlet Hastanesi'nde tedavi gören hastaları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulundu.
Kaymakam Başar, hasta odalarını tek tek dolaşarak, hastaların sağlık durumları hakkında bilgi aldı ve onların ihtiyaç ve isteklerini dinlerken, tüm hastalara acil şifalar, sağlık personeline de özverili çalışmalardan ötürü teşekkür etti.
Ziyaret sırasında Kaymakam Başar’a, Sason Devlet Hastanesi Başhekimi Mehmet Emin Turan eşlik etti.
-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

