YAŞAM
YAŞAM HaberleriBatman Kozluk'ta bayramda sağlık çalışanlarına ve hastalara ziyaret
Batman Kozluk'ta bayramda sağlık çalışanlarına ve hastalara ziyaret
Batman'ın Kozluk Kaymakamı Ümit Fırat Böçkün, Belediye Başkanı Mehmet Veysi Işık ve ilçe yöneticileri, Kozluk Devlet Hastanesini ziyaret ederek sağlık çalışanları ve hastalarla bayramlaştı.
Yenibahar TV (BATMAN İGFA)
Bayram dolayısıyla gerçekleştirilen ziyarette, nöbet başında görev yapan sağlık personeliyle bir araya gelen Batman'ın Kozluk Kaymakamı Ümit Fırat Böçkün ve beraberindeki heyet, özverili çalışmalarından dolayı personele teşekkür etti.
Ziyaret kapsamında hastanenin yürüttüğü çalışmalar hakkında Başhekim Dr. Fırat Güneş’ten bilgi alan heyet, daha sonra yataklı tedavi ve diyaliz servislerinde bulunan hastaları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti, bayramlarını kutladı.
Heyet, bayramın sağlık, huzur ve mutluluk getirmesi temennisinde bulundu.
-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

