YAŞAM
YAŞAM HaberleriBaşkan Sezer öğrencilere başarılar diledi
Başkan Sezer öğrencilere başarılar diledi
Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, ilçedeki okulları ziyaret ederek; LGS’ye giren öğrencilere başarılar diledi.
KOCAELİ (İGFA) - Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Liseye Geçiş Sistemi Sınavı'na (LGS) giren öğrencileri yalnız bırakmadı. Sınav merkezi olan okullara giden Başkan Sezer; sınava giren öğrencilere başarılar dileyerek moral verdi. Başkan Sezer daha sonra okul önünde bekleyen öğrenci aileleri ile bir araya gelerek heyecanlarına ortak oldu.

SINAVA GİREN ÖĞRENCİLERE SU VE ŞEKER İKRAM EDİLDİ
Gölcük Belediyesi tarafından ilçedeki okullara kurulan stantlarda ise sınava girecek öğrencilere su ve şeker ikram edildi. Belediye zabıta ekipleri ise sınavın sorunsuz geçmesi için okul önlerinde gerekli önlemleri alarak sınav boyunca görevlerini sürdürdüler. Okul önünde bulunan stantlarda ikramlardan alan öğrenciler, Gölcük Belediyesi ekiplerine teşekkür ettiler.
-
Kayseri Doğal Ürün Bahçesi'ne öğrenci akını -
Ticaret'ten "gümrük muafiyeti değişti" iddialarına net yanıt... Limitler 2009'dan beri aynı! -
Kocaeli'de ortak değerlere gönülden hizmet -
KAYSO'dan ihracat başarısı kutlaması -
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti -
Konya Karatay'da 9. Düz Bisiklet'e ilgi yoğun oldu -
Manisa'da sivrisineklere karşı eş zamanlı ilaçlama -
Yurtta bugün hava nasıl olacak? (28 Haziran 2026)

