YAŞAM
YAŞAM HaberleriBaşkan Şadi Özdemir'den Emniyet Müdürü Gökce'ye hayırlı olsun ziyareti
Başkan Şadi Özdemir'den Emniyet Müdürü Gökce'ye hayırlı olsun ziyareti
Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, Bursa İl Emniyet Müdürlüğü görevine yeni atanan Kadir Gökce’ye 'hayırlı olsun' ziyaretinde bulunarak, kent güvenliği için ortak çalışmanın önemine dikkat çekti.
BURSA (İGFA) - Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, geçtiğimiz günlerde yayımlanan Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile Bursa İl Emniyet Müdürlüğü görevine başlayan Kadir Gökce’yi makamında ziyaret etti. Gökce’ye yeni görevinde başarılar dileyen Başkan Şadi Özdemir, Nilüfer’in huzur ve güvenliği için emniyet teşkilatıyla her zaman iş birliği içinde olmaya hazır olduklarını vurguladı.
Kentin güvenliğinin ve halkın huzurunun en temel önceliklerinden biri olduğunu belirten Başkan Şadi Özdemir, yerel yönetimler ile emniyet güçlerinin uyumlu çalışmasının önemine değindi. Vatandaşların kendini güvende hissettiği bir kent ortamı oluşturmanın ortak bir sorumluluk olduğunu belirten Başkan Şadi Özdemir, “Bu noktada, Nilüfer Belediyesi olarak Emniyet Müdürlüğümüz ile uyum içinde çalışmaya, projeler geliştirmeye ve güvenli bir kent hedefi için her türlü iş birliğine açığız. Müdürümüze yeni görevinde başarılar diliyorum" diye konuştu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Bursa İl Emniyet Müdürü Kadir Gökce ise nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri için Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir’e teşekkür etti.
-
İzale-i şuyu davaları 10 yılda ikiye katlandı... Arabuluculukta anlaşma oranları geriledi -
Pacific Avenue Capital Partners, yatırım komitesi ataması, yapay zekâ girişimi ve ekip genişlemesini duyurdu -
TOFAŞ'tan Guard takviyesi... Zach Nutall Bursa'da -
LÖSEV Bursa’da yaz kampları başladı -
Golda Gıda’nın halka arzı onaylandı -
Sakarya Büyükşehir'in tüm tesislerinde kartla ödeme dönemi -
AK Parti Artvin İl Başkanlığı'ndan Milletvekili Çelik’e ziyaret -
Çini sanatı MABESEN'de can buluyor

