GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBaşkan Erkan Aydın ilk resmi ziyaretini gerçekleştirdi
Başkan Erkan Aydın ilk resmi ziyaretini gerçekleştirdi
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, ilk resmi ziyaretini Osmangazi Kaymakamı Ali Partal’a gerçekleştirdi.
BURSA (İGFA) - 31 Mart Yerel Seçimlerinde yüzde 46,36 gibi yüksek bir oy oranıyla Osmangazi Belediyesi’nin yeni başkanı olan Erkan Aydın, bir yandan tebrik ziyaretlerini kabul ederken, diğer yandan da ilk resmi ziyaretini gerçekleştirdi. Osmangazi Kaymakamı Ali Partal’ı makamında ziyaret eden Başkan Aydın, “Başta valimiz ve kaymakamımız olmak üzere, ilçemize değer katacak projeler için ilimizin tüm kurumlarıyla istişare içerisinde olacağız” dedi.

Gerçekleşen ziyarette Osmangazi Kaymakamı Ali Partal da, Başkan Aydın’a hayırlı olsun dileklerini ileterek, görevinde başarılar diledi.
Anahtar Kelimeler:
başkan
erkan
aydın
ilk
resmi
ziyaretini
gerçekleştirdi
-
İzmir Büyükşehir Türk jimnastiğine yeni yıldızlar kazandırıyor -
Çayırova’nın genç basketbolcuları Marmara bölge şampiyonu oldu -
Bursa Yenişehir'de minik ellerden Babasultan Parkı'na renkli dokunuş -
ZEYDAM’da ilk uygulama dönemi başladı -
Bornova'da binlerce minik tatil öncesi şenlikte buluştu! -
Bursa'daki camiler Büyükşehir eliyle yenileniyor -
Vatan Bekçileri Derneği'nden MEB'e mezuniyet töreni çağrısı -
Seyit Ateş, Ağrılı taraftar Şevhat'ın Beşiktaş forması hayalini gerçekleştirdi

