GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBaşkan Büyükkılıç, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüştü, Kayserililere selamlarını iletti
Başkan Büyükkılıç, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüştü, Kayserililere selamlarını iletti
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, AK Parti Grup Toplantısı sonrası Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile görüştü. Başkan Büyükkılıç, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın tüm Kayserililere selamlarını ilettiğini ifade etti.
KAYSERİ (İGFA) - Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) gerçekleştirilen AK Parti Grup Toplantısı'nda Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın hitaplarını dinleyen Başkan Büyükkılıç, toplantı sonrası Cumhurbaşkanı Erdoğan ile bir süre görüştü.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın tüm Kayserililere selam gönderdiğini ifade eden Büyükkılıç, “Sayın Cumhurbaşkanımızın grup toplantısında hitaplarını dinledik. Ülke gündemi ile ilgili önemli ifadelerde bulunan Sayın Cumhurbaşkanımız ile daha sonra kısa bir görüşme gerçekleştirdik. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Kayseri’mize selamlarını gönderdi. Elbette o Kayseri’yi seviyor, biz de Kayserililer olarak onu seviyoruz. İşi gücü rast gelsin. Allah birliğimizi beraberliğimizi bozmasın” ifadelerini kullandı.
Başkan Büyükkılıç, birliğin, beraberliğin hep beraber bereketini yaşadıklarını, ayrıştırmadan, ötekileştirmeden Kayseri için hizmet etmeye devam edeceklerini belirtti.
-
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular

